Jag känner mig värdelös och dum!

Hejsan mina kära läsare! Idag har jag inte varit särskilt duktig. Speciellt inte för att mamma hade lagat mat och fått mig och äta. Och på kvällen kom hon med varma bullar som min syrra hade bakat för inte så längesen... Jag försökte att inte äta av det, men det gick inte. :'( Jag åt och jag känner mig fortfarande mätt. Jag sa till mamma att hon inte ska laga mat imorgon, men då sa hon "jo, lite måste du äta i alla fall", sen sa jag att hon i sånna fall bara ska göra så det räcker till henne och till min stora syster men inte till mig. Fast det har jag sagt till henne flera gånger och hon har alltid gjort så det räckt till mig med. Jag förstår, hon är ju min mamma och hon har ansvaret för mig och blablabla...

Några dagar tillbaka åt jag bara ett äpple och en eller två apelsiner per dag, men nu har det slutat. Jag ska försöka med det igen. Imorgon. Eller rättare sagt idag för klockan är ju redan över 2.00. Hoppas mamma inte lagar mycket mat. Och hoppas att hon inte köper något på vägen hem från jobbet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var någon som hade frågat i en kommentar
om jag vet någon bra pro-ana-sida. Här kommer i alla fall en hemsida:
http://ana-mia.webs.com/ 
Leta dig fram så kan du hitta bilder, tips & tricks, mm. OBS! på engelska!

Lycka till! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0