hejhej...

Sitter här vid datan och... bloggar... och... äcklas av min mage... :'(

Det är inte det att den är stor (jo, det också), utan att det finns för mycket överflödigt fett på det. Det är så fult och... Aaaahhhhh! Jag stör mig på det!!! Hatar det sååå mycket!
Någon som vet hur man får bort det? Träning? Svält? Jag kan svälta mig i några dagar och bara äta typ lite frukt, men efter ett par dagar måste jag ha mat! Jag klarar inte av svält... det blir långtråkigt efter ett tag. Jag önskar att man kunde samlas med familjen och äta god middag tillsammans utan att behöva oroa sig över sin vikt. Det skulle vara mysigt och trevligt att spendera en sån stund med familjen.

Dagen brukar oftast börja med att jag betämmer mig för attt äta lite, men senare på kvällen så blir det ändå mat. Och inte lite mat. Hatar det! Hatar allt med mat och min kropp! Hatar när mamma köper mat och lagar mat. Hatar att jag får ångest! Hatar att jag är tjock!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: ch

det vanliga vännen =) äta lite träna mer, bestämma sig! då klarar du dig! :) läs min blogg! har en kategori där som heter fin slank kropp...nånting...tror nog att du kan få nå tips därifrån :)

2010-01-08 @ 19:07:06
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0