Har tränat lite grann!

Hej! glömde skriva att jag har börjat träna lite här hemma. Tänkt att jag måste ut och springa, men det är så kallt och jag vaknar så sent att det hinner bli mörkt.
Jag har i alla fall en video jag kan träna till.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skulle också säga att om ni har några frågor så skriv en kommentar, så svarar jag!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kommer en "smal" bild! (INTE JAG PÅ BILDEN)

Kommentarer
Postat av: ch

läsa mina inlägg på kategorin bakgrund! där får du jättebra infomration :) uscha!! den där bilden var nog för smal eller vill du se ut så? kramar

2010-01-03 @ 15:07:51
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: ch

inlägget där du får svar på dina frågor heter: fakta om starten och målet :)

2010-01-03 @ 15:11:24
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0