Jag måste svälta och träna... händer aldrig.

Jag vill verkligen börja svälta igen, men det händer aldrig... :(

Min vikt i morse var 66 kg!!! NOOOO! FAIL!

I natt åt jag jättemånga smörgåsar.
Jag blir så äcklad av mig själv när jag ser mig i spegeln eller när jag bara kollar ner på min mage medan jag sitter.

Idag fick jag nästan en gråtattack. Jag tänkte på hur min kropp kan vara så tjock,
jag står bara inte ut med det!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

By the way har jag träffat en kille (genom mamma och hennes kompisar), som är trevlig och rolig. Fast det får mig ju att tänka på att jag måste gå ner i vikt för han kommer inte gilla mig annars. Eller jo han kommer kanske gilla mig men inte min kropp.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej! Jag vet vad du går igenom, du hatar dig själv och vill inte vara såhär. Jag har samma problem, men medan folk säger att jag är smal ser jag mig som fet. Jag vill ändra mig, men det går inte.



Men det jag ville säga var att om du måste ändra dig för att han ska gilla dig så är han en skitstövel! Det han ska falla för är dig, inte din vikt. Jag hoppas verkligen att du förstår de!



Men jag ville också säga att ett bra sätt att gå ner är genom att äta hälften av vad du brukar äta. Försök att äta flera frukter istället för mackor. Det är mycket bättre... Och tar du äpplen så går de närapå rakt igenom. Men se till att du har lov... annars så kan det bli obehagligt.



Vill du prata, så kan vi gärna mejla. Jag heter Katarina, är 15 år och bor i Skåne.

[email protected] :)

2011-07-08 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0