No Internet!

Heeej!! Jag har inte haft internet nu på typ två veckor! Men nu har jag fått tillbaka internet så nu ska jag skriva...
Det är jullov nu så jag är ledig från skolan. Det är skönt att va ledig.
Mmm, och så maten... hmm.. ja, mamma har lagat mycket mat nu när det är jul. Kylskåpet är bokstavligt talat full! Jag har också ätit mat nu varje dag. Jag åt ju mat varje dag innan också fast så klart mindre. Snart ska jag nog börja svälta mig själv lite grann. Jag vill gå ner i vikt. Jag har fakriskt inte vägt mig på jättelänge nu, har varit rädd att jag gått upp. Det har jag nog, lite.

Ja, men så nu har jag Internet och jag ska surfa på olika bloggar, hemsidor... ja, ställen där jag kan läsa om folk som vill bli smala och så att jag kan peppa mig själv.
Måste gå ner, måste bli smal!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ch

du kan få följa mig och min kamp :) kanske kan vi tillsammans gå ner i vikt?

2009-12-28 @ 01:51:47
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: ch

jag saknar dina inlägg :) och svaret på frågan kommer du få i min blogg :) men jag tränade egentligen bara mer och åt mindre.... låter enkelt men du ska få mer detaljer så småningom :) kram

2009-12-30 @ 20:54:44
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: ch

jag ser framemot när du börjar blogga igen :)

2010-01-01 @ 14:49:03
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar om du vet nån bra pro ana hemsida, skulle gärna uppskatta svaret!

2010-01-01 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0